KeyBalance er ERP-systemet der kan tilpasses den enkelte virksomhed Det er nemt at lære og kan bruges fra dag et KeyBalance er Atomic Softwares egen ERP-standardløsning til håndtering af lager- og økonomistyring samt administrative processer. og med andre ord et udvidet regnskabsprogram, der dækker flere områder i virksomheden. Grundsystemet er meget enkelt og kan udvides efter virksomhedens specifikke behov., Systemet kommer i to grundpakker og tilpasses herefter de forhåndendværende behov og i denne proces hjælper vi med at finde den helt rigtige løsning. KeyBalance Grundpakke Standard Finans, Debitor, Kreditor, Lager, Styklister, Ordre, Indkøb, Genbestilling, Afgift, Afdeling, CRM,PDF, EAN/OIO, Bank, Fri Database, 3 Regnskaber, 3 Brugere KeyBalance Grundpakke Advanced Finans, Debitor, Kreditor, Lager, Styklister, Ordre, Indkøb, Genbestilling, Afgift, Afdeling, CRM, PDF, EAN/OIO, Bank, Fri Database, 3 Regnskaber, 3 Brugere + Projekt, Time/sag, MPS med Gantt-kort Du kan læse mere om brancheløsninger her. Et system, som automatisk og løbende opdaterer til den nye version, så I ikke selv skal tænke på opgradering. Passer til et bredt spektrum af virksomhedstyper