HRH er en større entreprenørvirksomhed med en række selskaber, der udfører entreprenørarbejde samt fag- og totalentrepriser indenfor en lang række fagområder
TimeComputers opgaver hos HRH
I samarbejde med KeyBalance A/S har TimeComputer leveret et samlet system, som både løser den nye bogføringslovs digitaliseringskrav og samtidig bringer HRH langt frem i deres teknologiske muligheder.
Ved at samle HRH’s mange forskellige systemer til ét samlet system kan de fremadrettet optimere deres processer, overholde den kommende bogføringslovgivning og tilpasse processerne til lige netop deres virksomheds behov. HRH kan derved se frem til at spare flere administrative processer ved at indføre en papirløs bilagshåndtering og opnå en direkte forbindelse mellem deres mobilløsning og ERP-Systemet fra KeyBalance A/S. På den måde får de mere tid til at lave det, de er bedst til.
Mobilløsningen er designet til, at medarbejdere kan tidsregistrere og påføre vare-forbrug direkte på den gældende sag. Derved har HRH altid det fulde overblik over sagernes omkostninger. HRH vil samtidig, gennem KeyBalance, kunne indhente alle leverandørernes priser og derved sikre, at deres kunder får den bedste kvalitet til den rigtige pris.
Selvom de sidste detaljer om den nye bogføringslov ikke er besluttet endnu, kan HRH have ro i sindet – KeyBalance sørger nemlig for, at alle nødvendige funktioner og tilpasninger er tilgængelige, før lovgivningen træder i kraft. På den måde sikrer HRH, at der ikke skal foretages en masse tilretninger i sidste øjeblik for at leve op til de nye regler.
HRH startede implementeringen af KeyBalance i maj 2022 og forventer at være i mål med deres sidste selskab i denne måned, november 2022. Gennem et tæt samarbejde mellem KeyBalance og HRH’s direktør Palle Andersen har der været fuld fart på, og de mange tilpasninger er blevet udført løbende. Med Palle Andersens projekterfaring og store overblik er processen gået gnidningsfrit på trods af store forandringer.